2014. október 5., vasárnap

Az első nap és egy új haver

*?* =gondolatban

Amikor hétfőn felkeltem rá kellett jönnöm,hogy ma lesz az első napom az új sulimban a Sweet Amoris Közép Iskolában.Gyorsan felöltöztem,fogat mostam és megfésülködtem,végeredmény:
Majd indultam.



Amikor odaértem a buszmegállóhoz elővettem a telefonom és a fülhallgatóm és benyomtam egy rock albumot (winged skull-t,bvb-t és skilletet raktam bele),majd mikor jött a busz felszálltam és leültem a leghátsó ülésre.A következő busz megállónál fel szállt egy vörös hajú gyerek aki ahogy elnéztem ugyan azt a helyet nézte ki mint ahol én ültem.
-Tudsz róla,hogy a helyemen ülsz?-kérdezte.
-*És azt ki nem sz**** le?*
-Figyelsz te rám?
-*szerinted?*
Végül megunta a kérdezgetést és leült mellém majd kitépte a fülest a fülemből.
-Hééé!
-Így jársz ha nem figyelsz rám.Amúgy te Winged Skull-t hallgatsz?
-Bajod?
-Nem csak meglepődtem.Nem gondoltam volna,hogy egy szivárvány pólós csaj szereti őket.
-Még valami?
-Mi lenne?
-Akkor fogd be és haggy békén!
-Hú de fel van vágva a nyelve a cicának!
-Anyád p****ját nevezd cicának!
-Most már nagyon érdekel a neved.
-Nem tudsz békén hagyni?
-Nem.
-Akkor előbb mond meg te a neved!Aztán majd megfontolom,hogy meg-e mondom az enyémet.
-Hát legyen!Castiel Balck vagyok-nyújtotta a kezét.
-Hmmmm.
-Na?
-Nem!És ha megbocsájtasz én most leszállok-mert idő közben oda értünk a sulihoz.
-Várj!Te a Sweet Amorisba jársz?
-Ja és?
-Én is oda járok.Még egy utolsó kérdés.Hányadikba jársz?
-9-ezt már úgy kiabáltam vissza,mert minél távolabb akartam kerülni tőle.
-Én is!
-*idegesítő ez a srác*
Bementem a suliba ahol egy nem is tudom,hogy jellmezzem azt a nőt akivel szembe találkoztam.
-Jó napot kisasszony!Bizonyára ön az új diák.
-Ja.
-Menyjen a mellettünk lévő terembe,ott lesz az első órája.
-Oké-avval a lendültettel ott hagytam és bementem a terembe.
Amint beléptem megpillantotta Mr.A Helyemen Ülsz-et a terem végében.
-Jó napot Miss.Smith!
-Hello!
-Kérem ne tegezzen!De ha lehet bemutatkozna?
-Legyen. Császtok! Katy Smith vagyok.Ha lehet mindenki haggyon békén,úgysem fogok semmit sem válaszolni,ezt bizonyíthatja a hátul ülő Vöröske-mutattam a vörös hajú srácra.
-Rendben,leülhet.
Sok választásom nem volt,csak a Vöröske mellett volt hely.
-Lám-lám megint találkozunk-vigyorgott rám.
-Fog be!
-Mi van ha nem teszem?
-Mind1.
-Szerintem meg nem.
-Tudod mit?Legyen.De szólok nem vagyok jó társaság.
-Mi a kedvenc Winged Skull számod?
-Nincs kedvencem.
-Aha.Milyen rock együtteseket szeretsz még?
-BVB,Skillet.Tankcsapda
-Az utolsót nem ismerem.
-Mert az egy magyar banda.
-Tudsz magyarul??
-Kicsit.Most már tudsz rólam annyit amennyit elakartam mondani.
-Oké,akkor most én mesélek-és aztán csak beszélt és beszélt de én oda figyelés helyett elkezdtem egy kutyát rajzolni.Épp kész lettem amikor elkezdett böködni a tollával.
Rajz:



-Szereted a kutyákat?-kérdezte amikor szembe fordultam vele.
-Ja.
-Van is?
-Aha.Egy belgajuhász.
-Nekem is az van.Ma akartam elvinni sétálni van kedved jönni?
-Van más választásom?
-Nagyon nincs.
-Oké.Benne vagyok-és önkéntelenül,de elmosolyodtam és ekkor ő ledermedt-Mi van?
-Sz...Szép a mosolyod.
-Kö...Köszönöm-mondtam majd kicsöngettek.
A nap hamar eltelt és a suli végén mind2-en elmentünk a kutyáinkért.Azt beszéltük meg,hogy a sulinál találkozunk és ő majd mutatja az utat a parkig.A sulinál:
-Hát eljöttél!-szólított le.
-Miért ne jöttem volna?-kérdeztem.
-Csak úgy mondtam.Mehetünk?
-Ja.
-Amikor oda értünk a parkhoz a kutyáink úgy döntöttek,hogy elszöknek és így az egész délutánunk ezzel ment el.Mire elkaptuk őket kezdetett sötétedni így elbúcsúztunk és haza mentünk.Végül is jó társaság volt,lehet,hogy félre ismertem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése