2014. október 4., szombat

Bemutatkozás

Sziasztok!Katy Smith vagyok,16 éves.Most költöztem el szüleimmel és két lány testvéremmel Los Angelesből,Sweet Amorisba ahol a nagynénénk Chionimiko él.Az egyik tesóm egyben az ikerem is akinek Ríná a neve.Másik testvérem pedig a húgom Bianca.Ha bánjátok,ha nem én most külön bemutatom őket és persze a saját tulajdonságaimat is leírom.


Én:


Kinézet:
Hosszú fekete hajam van és lila szemem.Eléggé vékony vagyok és ezáltal deszka alkatom van.

Stílus:
Általában sötét színeket hordok és télen nyáron egy szürkés-feketés dzsekit.A magassarkú nem az én világom maximum ha a csizmámnak van egy kis sarka de semmi több.

Múlt:Mivel a szüleink kiskorunkban sokat dolgoztak így nem sokat törődtek velünk de ha itthon is voltak csak Biancával és Rínával foglalkoztak.Így én áladnóan egyedül voltam Rína néha játszott velem az oviban de nagyon keveset.Egyszer aztán egy új lány jött az oviba akinek nevelő szülei voltak a neve Beatris volt.Eleinte mindenki kíváncsi volt rá mivel ő volt az új de mint kiderült ő is ugyan olyan volt mint én (verekedős,magába zárkózó és legtöbbször félénk).Megakartam ismerni és sikerült is egészen általános végéig ő volt az egyetlen barátnőm (az általánosban lett néhány fiú haverom,Lysander volt az egyik legjobbnak a neve) Azért csak az általánosig mert 8.-ra össze jöttem az egyik fiú haverommal akivel a legközelebb álltunk egymáshoz a neve Ray volt.Minden jól ment a ballagásig,mert amikor vége lett én haza mentem átöltözni majd vissza Ray-hez mert ő közelebb lakott a sulihoz mint én.De amikor beléptem a szobájába azt láttam,hogy Beatris szájában turkál a nyelvével.És én ekkor döntöttem el,hogy rá veszem a szüleimet,hogy költözzünk le.

Személyiség:Komor vagyok,ritkán mosolygok.Általánosban sokszor verekedtem (általában azért mert megvédtem Biancát vagy Rínát) ezért gyakori vendég voltam az igazgatóiban.És még azt is elmondom,hogy egy lusta dög vagyok a tanuláshoz és a házimunkához is egyaránt.

Zenei stílus:Imádom a rockot és a rappet.A rockbandák közöl a Winged Skull és a BVB a kedvenceim.A rapnél pedig a Children of Distance (van egy alapfokú magyar tudásom amivel megtudom érteni a szöveget)

Pasi ideál:Rockerekre bukom.De legyen azért kedves és gondoskodó.

Kedvenc tantárgy:Rajz,Tesi


Ríná:


Kinézet: Ugyan olyan mint én.

Stílus:Ő sem hord túlságosan világos ruhákat de kettőnk közül inkább ő az ilyen plázázós.Mindene a lila szín.

Múlt:Vele se igazán foglalkoztak a szüleink de meg is többet mint velem.Rengetek barátja volt oviban és általánosban is.Ha azt nézzük neki sokkal jobb gyerek kora volt mint nekem.

Személyiség:Mindig vidám,tökéletes ellentétem.Mindig minta tanuló volt ezért sokan verték,de ő még akkor is képes volt mosolyogni.

Zenei stílus:Szereti a pop zenét.

Pasi ideál:Ő a barna hajú,zöld szemű pasikra bukik.

Kedvenc tantárgy:Irodalom

Bianca:



Kinézet:Hosszú szőke haja van és zöld szeme.Eléggé vékony és ezáltal deszka alkata van.

Stílus:Hármunk közül ő a leginkább a plázacica.Mindig rózsaszínben jár.

Múlt:Neki volt a legjobb gyerek kora mindenki szerette ő volt a kis kedvencke.(De ettől függetlenül a testvérem és szeretem)

Személyiség:Asszem a stílusával mindent elmondtam.

Zenei stílus:Justin Biber

Pasi ideál:Justin Biber

Kedvenc tantárgy:Technika


Agatha (Anya):




















Azt hiszem ezzel a képpel mindent elmondtam -_-. Gyerek zsúrokra jár fellépőként.

Személyiség:Hiperaktív


Louis (Apa):



















Apa egy pékséget vezet a plázában.Anyuval ellentétben ő egy lusta dög úgy ahogy én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése