2014. október 26., vasárnap

A találaka

Másnap durcásan ébredtem.Castiel elrontotta a tervem.A közép végéig magányos farkas akartam lenni de neki feltétlenül össze kell velem barátkoznia.Mindegy,most megyek és felkeltem Rínát,hogy leszidjam,hogy tegnap miért nem ment suliba.
-Ríná!Ébredj!Beszédem van veled!!-dörömböltem az ajtaja előtt.
-Megyek már csak ne kiabálj!-azzal kinyitotta az ajtót-Mi az?
-Tegnap miért nem mentél suliba???
-Nem volt kedvem.
-Nem volt kedved?Tudod mit nekem se volt és mégis elmentem ráadásul nem hagyott békén egy vörös hajú pasi.
-Ó!Helyes volt?
-Ne tereld a témát!Öltözz ha tetszik hanem akkor is jössz ma!*És úgy fogsz öltözni mint én és rád sózom a vöröst MUHAHA!*Ja és azt a ruhát vedd fel amit aputól kaptunk!
-Miért??
-Mert én azt mondtam!-majd ott hagytam.
Akkor öltözzünk!Gyorsan felkaptam azokat a ruhákat amikből Rínának is van ugyan olyanja.
Amikor kiléptem Rína már várt.
-Miért kellett ugyan úgy felöltöznünk?
-Csak!Ne kerdezősködj!
Majd válaszát meg nem várva elkezdtem húzni magam után húzni a buszmegállóhoz.
-Tudok menni a saját lábamon is!
-Nem érdekel-majd pár lépéssel később már a buszmegállónál voltunk és nemsokára már jött is a busz.Felszálltunk és leültünk leghátra.
-Szia...sztok!-köszönt Castiel amikor felszállt.
-Ő Castiel.Ha jóban akarsz vele lenni viselkedj úgy mint én!-suttogtam oda testvéremnek,amire ő csak bólintott.
-Melyikőtök Katy?
-Ő!-mutattam Rínára,majd gyorsan ott hagytam őket.
Nem is kellett sokat várnom mert már ott is voltunk a sulinál.Asszem első óra rajz.Végre jól kezdődik egy nap.Bementem a suliba,de akkor esett le valami....nem tudom,hogy hol van a rajzterem.Bementem egy terembe amire az volt írva,hogy D.Ö.K.
-Szia!Te ki vagy?-kérdezte egy szőke fiú.
-Szia!Új vagyok itt.Tegnap volt az első napom és még nem tudom,hogy mi hol van.Megmondanád kérlek,hogy hol van a rajz terem?-húú..10 évente is csak egyszer fordul elő,hogy ilyen illedelmes vagyok.
-Hát persze!Felmész az emeletre és ott rögtön az a terem ami a lépcsővel szemben van.
-Arigatu!Bocs,túl sok animét nézek.
-Semmi baj!És szívesen.
-Hát még egyszer köszönöm.Amúgy,hogy hívnak?
-Nathaniel Gold,a D.Ö.K. elnök.Téged?
-Katy Smith,az újonc.
-Haha!-nevetett fel.
-Nekem viszont mennem kell!Örülök,hogy megismerhettelek.
-Várj!Nincs kedved később találkozni?
-Úgy érted randizzunk?Mert akkor nem!
-Nem kell feltétlenül annak vennünk!Mondjuk úgy,hogy két barát találkozik iskola után.
-Oké.Hány órád lesz?
-6,de utána van egy kis adminisztrációs munkám.
-Megvárlak.
-Oké.
-Most már tényleg megyek!Szia!
-Szia!
Amint kiléptem a teremből neki mentem valakinek.Aki nem más volt mint Castiel.
-Jól hallottam,hogy azzal a stréberrel fogsz randizni?-rivallt rám.
-Az nem randi lesz!De téged miért érdekel?
-Csak!De nincs is bennetek semmi közös!
-És azt te honnan tudod??-válaszát nem vártam meg csak mentem arra amerre Nathaniel mondta.Amikor beléptem megláttam 2 üres helyet.Az egyik Cast-é volt a másik meg senkié (gondolom).
Leültem a tulajdontalanba és az üres székre ráraktam a táskám,hogy senki se üljön mellém.Pár perccel később belépett a húgom és Castiel is.Nem sokkal utána a be is csengettek.
Gyerekek ma az a feladat,hogy lerajzoljatok egy barna hajú lányt!Sok sikert!-mondta a tanár.
Ez az enyém:
Óra végen kivittem a tanárnak.                 -Miss.Smith maga nagyon tehetséges!Megkérhetem,hogy következő órára lerajzolná nekem ezt hölgyet?-adott egy képet.                      
-Persze,de miért?                                                                        
-Mert ez a hölgy a feleségem és szeptember 10-én lesz a házassági évfordulónk,de én egy rajzot szeretnék adni neki,de én nem tudok ennyire szépen rajzokni-mondta egy kis szomorúsággal a tanár úr.                           -Remélem addigra befejezem.Köszönöm,hogy rám bízta ezt a feladatot!-mondta és kiléptem teremből.A következő órákat végig az arc kép első simításainak a kidolgozásával töltöttem és így hamar elment a nap.Utolsó óra után beszéltem Nathanielel.
-Kop-kop!Szia Nathaniel!Nem baj ha haza megyek mielőtt elmegyünk?Tudod lerakni a táskám meg ilyenek.
-Oké.
-Mikorra végzel kb. az adminisztrációs dolgaiddal?
-1 óra alatt kb.
-Oké,akkor addigra vissza jövök.Szia!-azzal kimentem a D.Ö.K. teremből és a kijárat felé vettem az irányt.Kint már várt Ríná.
-Miért mondtad reggel azt,hogy én vagyok te?
-Mert téged és Castielt is szivatni akartam-vigyorogtam rá.-Egyébként hol hagytad?
-Amint meg tudta,hogy én te vagyok ott hagyott.
-Aha-közben oda értünk a buszmegállóhoz.Nem sokkal utána jött a busz amire fel is szálltunk.Igazából nem lakunk olyan messze a sulitól csak lusták vagyunk.Gyorsan haza értünk és én amint beléptem a házba egyből a szobám felé vettem a az irányt.Ledobtam a táskám az ágyamra és a szekrényemben kezdtem kutatni.
Végül erre az össze állításra esett a választásom:
Amikor kiléptem egyből szembe találkoztam Rínával és Biancával.
-Randid lesz nővér?-kérdezte Bi.
-Nem.
-Dehogy,nem!Hisz ezt viselted az első randidon Ray-al.
-De most nem randim lesz csak találkozom egy haverommal.Császtok!-azzal faképnél hagytam őket.Kivételesen gyalog mentem így se értem oda sokkal később mint ha busszal utaztam volna.Beléptem a suliba,majd a D.Ö.K terembe ahol ott volt Nath.
-Hú!Nagyon jól nézel ki!-erre mondatára asszem elpirultam.
-Köszi.Mehetünk?
-Aha.
Kiléptünk a suliból.
-És hova megyünk?-kérdeztem.
-Hát én arra gondoltam,hogy elmehetnénk egy közeli kávézóba.
-Benne vagyok!-mondtam és erre ő megfogta a kezem-Na..Nath!
-Bo..bocsi!--elhúzta a kezét,de én megint megfogtam az övét.
-Nem mondtam,hogy baj!Csak megleptél.Amíg csak barátként fogod a kezem addig oké-mosolyogtam rá.
-Oké.Egyébként itt vagyunk.
Egész kis hangulatos kávézó volt.Leültünk egy asztalhoz egy asztalhoz majd oda jött egy pincér.
-Mit hozhatok?
-Forró csokit kérek,egy csipetnyi fahéjjal-mondtuk szinte teljesen.
-Rendben-mondta a pincér és el is ment.
-Neked is az a kedvenced?-kérdeztük ismét egyszerre.
-Na hagyjuk abba!-mondtam.
-Egyet értek.
Közben meghozták az italainkat.
-Egyben fizetnek,vagy külön?
-Egyben-mondta Nath.
-Külön!
-Akkor most melyik?
-Külön!-és amikor Nathaniel ellenkezni akart bele rúgtam a lábába.
-Ez esetben fejenként kérek 50$-t!-mindketten odaadtuk,majd elment.
-Ez fájt!És miért nem hagytad,hogy kifizessem neked?
-Először is bocsi.Másodszor azért mert ez nem randi!-mondtam,majd bele kortyoltam a forró  csokimba.
-Értem.Akkor váltsunk témát!
-Egyet értek!Szóval,mit szeretsz csinálni?
-Olvasni,tanulni és dobolni.És te?
-Woow!Nem néztem volna ki belőled,hogy dobolsz!Hát én is néha olvasok,de nem valami sokat.Inkább rajzolok és festek.Szeretek gitározni és énekelni,bár szerintem a hangom nem valami jó.
-Nem hinném,hogy olyan szörnyű hangod van.Hallhatnám?
-Megígéred,hogy nem röhögsz ki?
-Meg.
Elővettem a telefonom és a fülesem,és kikerestem azt a számot amin én énekelek majd odaadtam a telót Nathanielnek.Amint vége lett vissza adta.
-Na?
-Nagyon szép hangod van!
-Kö..köszi.
-Mi a baj?
-Egész délután zavarba hozol!
-Nem szándékosan.
-Gondoltam.
Ezután még sokat beszélgettünk,minden féléről,de lassan esteledett és ma én csinálok kaját.Pl. elmondtam neki,hogy van egy ikrem és egy húgom.
-Nath nekem most már mennem kell!
-Miért?
-Mert ma anyuék sokáig dolgoznak és én csinálok vacsit.
-Hát jó.Akkor menjünk!
-Hogy érted,hogy menjünk?
-A suliig egyfelé megyünk!
-Ja,akkor jó.
Felálltunk és ismét megfogta kezem.Így mentünk egészen a suliig.
-Örülök,hogy jobban megismerhettelek-mondta Nath.
-Szint úgy!-mosolyogtam rá.-Akkor holnap találkozunk!Szia!-elengedtem a kezét.
-Szia!

-KÉSŐBB-

Amikor haza értem egyből megrohantak a lányok.
-Na milyen volt a randi?
-Csókolóztatok?
-Nem randiztunk!Csak ma találkoztunk!!!!!És most fogjátok be vagy éhen maradtok!-azzal a lendülettel ott hagytam őket és bementem a konyhába amit magamra zártam.Csináltam meleg szendvicset és amint kész lett elvettem kettőt és bevonultam a szobámba.Úgy voltam vele,hogy ha éhesek lesznek akkor kimennek a konyhába.A tányért kivittem amikor már nem hallottam a lányok hangját.Majd megfürödtem és utána aludtam.

                  
                                                                                                                                            
                                                        




















1 megjegyzés: